marți, 2 noiembrie 2010

Pieces of me...

In general sunt o persoana optimista, mai mereu cu zambetul pe buze, dar sunt si zile cand pic intr-o adanca melancolie si greu mai ies de acolo.

Imi place sinceritatea dar sunt si unele situatii cand e mai bine sa minti sau sa ascunzi unele lucruri, pentru a nu rani pe cineva anume.
Nu sunt un fan al cartilor... dar cand imi pica in mana o carte cu o poveste interesanta, nu o mai las pana n-o termin.

Iubesc soarele, caldura si nu m-as supara daca vara ar dura 12 luni din an... si imi place cand  ma surprind fara umbrela ploile de vara si  ma uda din cap pana in picioare... asta daca nu cumva aveam de gand sa merg la vreo intalnire

Urasc sa ma trezesc de dimineata, mai ales daca afara ploua sau ninge sau este frig... prefer sa stau noaptea pana mai tarziu ca sa termin ce am de rezolvat pentru ziua urmatoare si sa dorm mai mult dimineata.

Imi place sa ma indragostesc, pot zice ca sunt dependenta de sentimentul de iubire si caut mai mereu  pe cineva caruia sa-i atribui acest sentiment dar risc sa fiu considerata ciudata sau nebuna din cauza felului in care ma implic intr-o relatie. Desi mi se intampla foarte rar sa-mi pierd capul pentru cineva, atunci cand se intampla persoana respectiva nu este si persoana potrivita sau tind sa-l prefer pe cel nepotrivit si sa-l indepartez pe cel potrivit din cauza pretentiilor mele destul de ridicate, asa ca pot zice ca am mare talent in a ma face nefericita

Ador mirosul cartilor vechi si al pamantului ud dupa o ploaie de vara.
Ma enervez foarte repede si de multe ori fara vreun motiv intemeiat, dar imi trece la fel de  repede...
Sunt mult mai responsabila atunci cand trebuie sa fac ceva pentru altii, decat daca ar trebui sa  fac acel ceva pentru mine.

Am momente in care nu ma poate nimeni convinge sa ies din casa, chiar si cateva zile la rand... heh... stiu... in cazul asta chiar sunt o ciudata.... dar simt nevoia sa fiu doar eu cu mine si sa ma gandesc la tot felul de chestii, iar atunci sa nu cumva sa indrazneasca cineva sa-mi bata la usa, ca n-are decat sa se instaleze afara pe pres (hi hi... nici de ala n-am la usa)

Urasc sa gatesc pentru mine, dar pentru cineva drag as face-o cu placere la orice ora.
Sunt egoista, nu-mi place sa impart nimic, dar impart totul cu cel pe care-l iubesc.
Intr-o relatie tind sa fiu foarte posesiva si astfel risc sa-l indepartez prin comportamentul meu pe cel pe care-l iubesc... dar atunci cand acel cineva ma cucereste, ma daruiesc trup si suflet si sunt doar a respectivului si  imi place sa stiu ca si el e doar al meu.

Imi place sa cunosc tot felul de persoane din diferite zone ale tarii si sa port discutii despre orice, din curiozitatea de a-i analiza sau doar din nevoia de a conversa.
Sunt foarte incapatanata si vai de cel care pune vreun pariu cu mine,  pentru ca n-am de gand sa-l las sa castige.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu